Bent u blij verrast? Vertel het ons! Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het -ondanks alle goede inzet- niet gaat zoals u had verwacht of afgesproken. Heeft u een compliment of klacht? Dan kunt u deze binnen 15 werkdagen na de bestelde en/of verreden rit indienen.
Leerlingenvervoer: Heeft uw kind een probleem met of tijdens het leerlingenvervoer? Neem contact op met de vervoerder. Wordt het probleem niet naar tevredenheid opgelost? Dan kunt u een klacht indienen bij uw eigen gemeente.
Zijn de gegevens op uw nieuwe Wmo-pas onjuist? Neem dan contact op met uw gemeente.
Om de privacy van uw gegevens te waarborgen, kunnen we geen complimenten of klachten behandelen die wij per mail ontvangen.
Graag brengen wij het compliment namens u over aan de organisatie of persoon die het betreft. Dat kan zijn met een leuke kaart, een kleine attentie of misschien wel een interview voor op de website.
Klachten die binnenkomen worden bekeken door team Publiek Vervoer. De klacht wordt doorgestuurd naar de partij die het in behandeling neemt. Dit kan bijvoorbeeld de gemeente, maar ook de vervoerder zijn. Team Publiek Vervoer ziet er op toe dat de klacht binnen de afgesproken tijd wordt behandeld.
Alle partijen streven er naar om zo spoedig mogelijk een passende oplossing te vinden voor uw klacht.