Publiek Vervoer maakt gebruik van cookies.Meer weten?

Compliment of klacht

Bent u blij verrast? Vertel het ons! Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het -ondanks alle goede inzet- niet gaat zoals u had verwacht of afgesproken. Heeft u een compliment of klacht?

Dan horen wij dit graag. Let op: Zijn de gegevens op uw nieuwe Wmo-pas onjuist? Neemt u dan contact op met uw gemeente.

 

Om de privacy van uw gegevens te waarborgen, kunnen we geen complimenten of klachten behandelen die wij per mail ontvangen.

Wat doen we met complimenten?

Graag brengen wij het compliment namens u over aan de organisatie of persoon die het betreft. Dat kan zijn met een leuke kaart, een kleine attentie of misschien wel een interview voor op de website.

Wat doen we met klachten?

Klachten die binnenkomen worden bekeken door team Publiek Vervoer. De klacht wordt doorgestuurd naar de partij die het in behandeling neemt. Dit kan bijvoorbeeld de gemeente, maar ook de vervoerder zijn. Team Publiek Vervoer ziet er op toe dat de klacht binnen de afgesproken tijd wordt behandeld.

 

Alle partijen streven er naar om zo spoedig mogelijk een passende oplossing te vinden voor uw klacht.