Publiek Vervoer maakt gebruik van cookies.Meer weten?

Veelgestelde vragen

 

Wmo-pas: Ik had wel een pas en nu heb ik geen nieuwe pas ontvangen.

Neemt u contact op met uw gemeente, zodat gekeken kan worden of uw gegevens goed in het systeem staan. U ontvangt zo spoedig mogelijk een nieuwe pas.

 

Wmo-pas: Mijn naam staat niet goed op de nieuwe pas.

Wat vervelend dat uw naam er niet goed op staat. Wanneer u het op prijs stelt dan kan voor u een nieuwe pas gemaakt worden. Neemt u hiervoor contact op met uw gemeente. Tot die tijd kunt u de Wmo-pas gebruiken om een rit te reserveren en om mee te reizen.

 

Wmo-pas: ik heb vragen over mijn indicatie.

Heeft u vragen over uw indicatie? Neemt u dan contact op met uw gemeente.

 

Huisgenoten: mag mijn huisgenoot nog mee?

Wmo-pashouders hebben een pas ontvangen, huisgenoten niet. In sommige gemeenten mogen geregistreerde huisgenoten met de Wmo-pashouder meereizen tegen hetzelfde Wmo-tarief. Of dit mag is per gemeente vastgelegd in de spelregels.  Mag u een of meerdere huisgenoten meenemen en wilt u dit? Geef dit door bij het reserveren een rit.