Compliment of klacht

Deel uw compliment of klacht met ons

U kunt uw compliment of klacht delen over het Wmo-vervoer en de hubtaxi. Voor klachten over het leerlingenvervoer kunt u terecht bij uw gemeente. Klachten over buurtbussen meldt u bij de  buurtbusvereniging zelf.  

Als het niet lukt om een klacht via deze site te melden, kunt u ons bellen of uw klacht per post opsturen. 


Voorwaarden om een klacht in te dienen: 

  • Uw klacht moet binnen 15 werkdagen na de bestelde en/of verreden rit ingediend zijn.

  • Klachten via de mail kunnen wij vanwege privacy niet behandelen. 

Wat doen we met klachten?

Klachten registreren wij en sturen we door naar de vervoerder of de gemeente, afhankelijk van de klacht. Zij nemen de klacht in behandeling. De reactie op de klacht krijgen wij terug van de gemeente of de vervoerder. Wij behoordelen de inhoudelijke reactie. Soms vragen wij meer informatie of een nadere verklaring op bij de gemeente of vervoerder. Wij sturen vervolgens de reactie aan u terug. Binnen 6 weken nadat u uw klacht heeft ingediend, ontvangt u van ons een reactie op uw klacht. 


Wat doen we met complimenten?

Compliment delen we met de persoon over wie het gaat.


Klachtenregeling


Informatie voor reizigers

Reizigers

 

Wmo-vervoer, Leerlingenvervoer, Hubtaxi, Buurtbussen en Stadsvervoer.

Informatie voor organisaties

Organisaties

 

Projecten, Resultaten, Data-aanvragen, Jaarcijfers en Vervoerders.

Operatie Ring Zuid

Informatie Groningen bereikbaar
Lees verder