Complimenten en klachten

Deel uw compliment of klacht met ons

U kunt uw compliment of klacht delen over het Wmo-vervoer en de hubtaxi. Voor klachten over het leerlingenvervoer kunt u terecht bij uw gemeente. Klachten over buurtbussen meldt u bij de  buurtbusvereniging zelf. 

Als het niet lukt om een klacht via deze site te melden, kunt u ons bellen of uw klacht per post opsturen. 


Voorwaarden om een klacht in te dienen: 

  • Uw klacht moet binnen 15 werkdagen na de bestelde en/of verreden rit ingediend zijn.

  • Klachten via de mail kunnen wij vanwege privacy niet behandelen. 

Wat doen we met klachten?

Klachten registreren wij en sturen we door naar de vervoerder of de gemeente, afhankelijk van de klacht. Zij nemen de klacht in behandeling. De reactie op de klacht krijgen wij terug van de gemeente of de vervoerder. Wij behoordelen de inhoudelijke reactie.


Soms vragen wij meer informatie of een nadere verklaring op bij de gemeente of vervoerder. Wij sturen vervolgens de reactie aan u terug.


Binnen 6 weken nadat u uw klacht heeft ingediend, ontvangt u van ons een reactie op uw klacht. 


Wat doen we met complimenten?

Compliment delen we met de persoon over wie het gaat.


Klachtenregeling


Lees ook:

Informatie over de hubtaxi

Informatie over de hubtaxi

Wat is een hubtaxi? Met de hubtaxi reist u vanaf uw (huis)adres naar de dichtstbijzijnde hub (bushalte of treinstation) ...
Lees verder
Wmo-rit reserveren

Wmo-rit reserveren

Wilt u een rit boeken met uw Wmo-pas? Neem dan contact op met de vervoerder van de gemeente waarin u woont. U vindt de g...
Lees verder
Hubtaxi reserveren

Hubtaxi reserveren

Hubtaxi reserveren? Bel de vervoerder van de gemeente waar u vertrekt. U kunt alleen telefonisch reserveren.
Lees verder